lørdag 25. september 2010

Dagen før dagen!

Nå nærmer det seg med stormskritt. I morgen skal det briste eller bære. Jeg er veldig spent! I natt sov jeg neste ingenting. Oppladningen har heller ikke vært optimal. Mye som har skjedd siden semesteret startet igjen og ting har vært litt på hode. Derfor har jeg heller ikke fått trent så mye. Alt toppet seg når jeg ble matforgifta forrige fredag. Først på torsdag begynte magen å oppføre seg igjen! Og i dag våknet jeg med vond hals. Hehe. Jaja, det skal ikke være så greit, men jeg skal allikevel gjennomføre. Tiden blir spennende!

I dag har jeg vært å henta tskjorta, chipen og startnr mitt til i morgen. Jeg har også fått kjøpt mer energigel. Nå skal jeg bare lade opp og håpe på det beste.

GLEDER MEG! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar