søndag 29. august 2010

Min første 20 km!

Da var semesteret endelig startet og hverdagen har igjen fått litt struktur. Det har vært hektisk, men veldig bra. Treningen har også kommet seg mye etter at jeg har begynt, og i dag løpte jeg min første 20 km. Utrolig fornøyd! Hadde ikke trodd det skulle gå så bra som det gjorde. Jeg løp på 2 timer og 10 min. Så da skal jeg hvertfall prøve å klare halvmaratonet på ca samme tid! Håper det skal gå bra.

Merker jeg begynner å bli veldig spent nå. Aldri deltatt i et løp før, og aner ikke hvordan det kommer til å bli. Veldig spennede å se om tida blir bra, om magen fungerer og hvilke plassering jeg får. Ikke at plasseringen er viktig. Men blir uansett spennende å se hvordan det går. Ikke mange uker igjen, så nå må jeg bare stå på! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar